Allison Graham, a nő, aki elcsavarja egy Bosszúálló fejét. Mindenkit az újja köré csavar, ezért nem is veszik észre a nő titkát egészen a haláláig.... 17 évvel később Tony Stark találkozik egy lánnyal, akiben meglátja a lehetőséget, hogy ő legyen az új Sólyomszem. Ám ehhez a SHIELD igazgatójának beleegyezése is kell, aki nem más mint maga Sólyomszem. Vajon Barton kiképzi a lányt? És mit szól ehhez az új Bosszúállók csapat?

2017. szeptember 16., szombat

1. rész

Sziasztok! Ez az első történetem a Marvel világában, ezért az esetleges hibákért elnézést kérek. A Történet a Bosszúállók - Ultron kora után játszódik, de néhány részlet nem egyezik a filmben történtekkel. Például Clintnek a filmmel ellentétben itt nincs családja és Bucky is a csapat tagja, de nem sokat szerepel majd benne. Remélem elnyeri a tetszéseteket a sztori! Jó szórakozást!

Tony szemszöge
Alig láttam olyan fáradt voltam. Nem is csoda, hiszen már 3 napja dolgozom folyamatosan a Torony új biztonsági rendszerén. Gondoltam még egy kávé jól fog esni, ezért a konyhába indultam. Épp indultam vissza a laboromba az életmentő nedüt szürcsölgetve, amikor megláttam valamit. A Torony egyik sötét, eldugott részében egy nagyon csinos nő beszélgetett igen csak meghitten egy nekem háttal álló férfival. Sokáig kellett sasolnom, hogy rájöjjek, hogy a férfi Barton. Egy kicsit megnyugodtam, mert ezek szerint a biztonsági rendszeremnek semmi baja és az idegen nőt Barton engedte be. Várjunk! Bartonnak barátnője van?
- Szép jó napot - kurjantottam erre szétugrottak
- Tony, te nem a laborodban vagy? - kérdezte eléggé zavarodottan a mi Sólyomszemünk
- Csak egy kávéért jöttem, de nem csak a kávé volt üdítő - vigyorogtam a nőre - Tony Stark - nyújtottam kezet
- Tudom - válaszolt majd kezet nyújtott - Allison Graham
- Tehát ismer engem? Mondjuk ki ne ismerne. Híres, gazdag, jóképű zseni vagyok. Biztos ön is rajong értem.
- Ahhoz újra kéne születnem - nevetett és Clint is elvigyorodott - Clint sokat mesélt magáról.
- Biztos csak jót. Rosszat nem is tudna.
- Igazából egy egoista, önimádó seggfejnek nevezte.
- Ez fájt! Főleg tőled Clint - mondtam és igazából tényleg rosszul esett
- Túléled - mondta - Azt hiszem mi megyünk is - kezdte el terelgetni a nőt
- Ugyan! Be sem mutatod a hölgyet a csapatnak?
- Nem - vágta rá egyből
- Igazából én szeretném megismerni a barátaidat - nézett Allison Clintre
- Ally... - kezdte az íjász
- Clint - nézett a nő Bartonra kiskutya szemekkel
- Utálom, amikor ezt csinálod - nyögött fel Barton - Jól van.
Ezután bementünk a nappaliba, ahol a teljes Bosszúálló csapat jelen volt.
- Hölgyeim és Uraim! - szóltam ünnepélyesen - Be szeretnék mutatni valakit!
- Majd én - lépett be Barton a barátnőjével kézenfogva - Srácok! Ő itt Allison Graham. Ally ők itt a Bosszúállók: Natasha Romanoff, Wanda Maximoff, Steve Rogers, Bruce Banner, Vízó, Sam Wilson, Thor és James "Bucky" Barnes.
- Clinton Francis Barton - hallottuk meg Natasha erőteljes és felelősségrevonó hangját. Odanéztem és az özvegy karbatett kézzel állt és egy nagyon szúrós tekikntetet küldött az íjász felé.
- Véged van Barton - röhögtem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése